Căutarea globală nu este permisă
Salt la conţinutul principal

18 Cursuri

Formator: Gabriela Ionita

Dramaturgie si publicistica TV_gr. II

Participanți: copiii cu vârsta cuprinsă între 10 și 18 ani

Nr. ședințe: 14

Durată ședință: 90 min/săptămână

Introducere curs:

Acest curs urmărește introducerea copiilor și tinerilor în tainele scrierii formatelor de televiziune, pornind de la sinopsis, concepția și modalitățile regizorale, la elemente care țin de publicul țintă.


  • (0)
  • Formator: Gabriela Ionita

    Dramaturgie si publicistica TV_gr. I

    Participanți: copiii cu vârsta cuprinsă între 10 și 18 ani

    Nr. ședințe: 14

    Durată ședință: 1 oră/săptămână

    Introducere curs:

    Acest curs urmărește introducerea copiilor și tinerilor în tainele scrierii formatelor de televiziune, pornind de la sinopsis, concepția și modalitățile regizorale, la elemente care țin de publicul țintă.


  • (0)
  • Formator: Angela Florea

    Cultura, creatie si interpretare muzicala 2022

    Participanți: copiii cu vârsta cuprinsă între 10 și 16 ani

    Nr. ședințe: 8

    Durată ședință: 1 oră și 30 minute/săptămână

    Introducere curs:

    Muzica în viața noastră este un mijloc de relaxare, dezoltare personală și emoțională. Se bazează pe simțurile primare pe care le avem și are scopul de a scoate în evidență tot ceea ce înseamnă trăire emoțională, starea de bine, de încredere în sine, adăugând amplificarea imaginației și creației.

  • (0)
  • Formator: Daniela Mihai

    Arte vizuale 2022_grupa a II-a

    Participanți: copiii cu vârsta cuprinsă între 8 și 12 ani

    Nr. ședințe: 8

    Durată ședință: 1 oră/grupă/ săptămână

    Introducere curs:

    În cadrul cursului de arte vizuale, copiii talentați își vor valorifica potențialul, calitățile artistice, dar mai ales imaginația, printr-o serie de teme cu conținut variat. Copiii vor învăța să lucreze în noi tehnici și să le combine creativ, își vor perfecționa stilul de lucru prin abordarea unor teme în care vor utiliza analogiile vizuale, metoda substituției și brainstorming, cu scopul potențării creativității.

  • (0)
  • Formator: Daniela Mihai

    Arte vizuale 2022_grupa I

    Participanți: copiii cu vârsta cuprinsă între 8 și 12 ani

    Nr. ședințe: 8

    Durată ședință: 1 oră/grupă/ săptămână

    Introducere curs:

    În cadrul cursului de arte vizuale, copiii talentați își vor valorifica potențialul, calitățile artistice, dar mai ales imaginația, printr-o serie de teme cu conținut variat. Copiii vor învăța să lucreze în noi tehnici și să le combine creativ, își vor perfecționa stilul de lucru prin abordarea unor teme în care vor utiliza analogiile vizuale, metoda substituției și brainstorming, cu scopul potențării creativității.

  • (0)
  • Formator: Mariana Pachis

    Scenografie

    Participanți: copiii cu vârsta cuprinsă între 8 și 18 ani

    Nr. ședințe: 8

    Durată ședință: 1 oră și jumătate/săptămână

    Introducere curs:

    În acest curs este vorba despre grafica unui spaţiu de spectacol. Acest spaţiu poate fi un platou cinematografic, TV, teatru, operă, operetă etc. Aceste spaţii sunt descrise prin forme şi culori, mai exact prin decoruri, costume, materiale auxiliare sau tot ce reprezintă grafica materialelor de promovare a spectacolelor.

  • (0)
  • Formator: Mariana Pachis

    Film de scurtmetraj

    Participanți: copiii cu vârsta cuprinsă între 10 și 18 ani

    Nr. ședințe: 8

    Durată ședință: 1 oră și jumătate/săptămână

    Introducere curs:

    Realizarea filmelor de scurt metraj este o formă condensată de prezentare a unui scenariu. Ele pot fi filme publicitare, reportaje, filme documentare pe diverse teme, inclusiv filme realizate cu ajutorul telefoanelor mobile.

  • (0)
  • Formator: Gabriela Ionita

    Scenaristica si dramaturgie cinematografica_gr. a II-a

    Participanți: copiii cu vârsta cuprinsă între 15 și 18 ani

    Nr. ședințe: 8

    Durată ședință: 1 oră și jumătate/săptămână

    Introducere curs:

    Orice film sau piesă de teatru are ca bază de pornire un scenariu.

    Pe durata celor 8 ședințe, copiii vor învăța să își dezvolte capacitatea de structurare a unei idei,  până la consistența unui scenariu.

  • (0)
  • Formator: Gabriela Ionita

    Scenaristica si dramaturgie cinematografica_gr. I

    Participanți: copiii cu vârsta cuprinsă între 10 și 14 ani

    Nr. ședințe: 8

    Durată ședință: 1 oră/săptămână

    Introducere curs:

    Orice film sau piesă de teatru are ca bază de pornire un scenariu.

    Pe durata celor 8 ședințe, copiii vor învăța să își dezvolte capacitatea de structurare a unei idei,  până la consistența unui scenariu.

  • (0)
  • Formator: Angela Florea

    Arta si creatie muzicala

    Participanți: copiii cu vârsta cuprinsă între 10 și 16 ani

    Nr. ședințe: 8

    Durată ședință: 1 oră și 30 minute/săptămână

    Introducere curs:

    Muzica în viața noastră este un mijloc de relaxare, dezoltare personală și emoțională. Se bazează pe simțurile primare pe care le avem și are scopul de a scoate în evidență tot ceea ce înseamnă trăire emoțională, starea de bine, de încredere în sine, adăugând amplificarea imaginației și creației.

  • (0)
  • Formator: Daniela Mihai

    Arte vizuale

    Participanți: copiii cu vârsta cuprinsă între 12 și 18 ani

    Nr. ședințe: 8

    Durată ședință: 2 ore/săptămână

    Introducere curs:

    Copiii pasionați de acest domeniu vor descoperi lumea artelor printr-o serie de teme care le vor îmbogăți cultura artistică și le vor forma competențe specifice artei. Aceștia vor învăța să utilizeze diferite instrumente și tehnici, asemeni marilor artiști, și își vor dezvolta imaginația prin utilizarea unor metode moderne de lucru și prin exerciții interdisciplinare.


  • (0)
  • Formator: Loredana Bunduc

    Dans_Gr. I_6-9 ani

    Participanți: copiii cu vârsta cuprinsă între 6 și 9 ani

    Nr. ședințe: 4

    Durată ședință: 50 minute/săptămână

    Introducere curs:

    Dansul este unul dintre cele mai frumoase și complexe sporturi, care dezvoltă nu doar latura fizică, ci și latura artistică a copiilor. Dansul este un factor important atât în dezvoltarea fizică, cât și în cea emoțională și socială.

    Învățarea de pași și mișcări este un exercițiu benefic pentru consolidarea memoriei și capacitatea de percepție a copiilor.


  • (0)