
4 Cursuri
Programul ”O minte sclipitoare” se adresează copiilor și tinerilor cu IQ ridicat, cu vârsta cuprinsă între 8 și 18 ani. Acesta le oferă copiilor cu abilități specifice supradotaților posibilitatea să identifice nu doar coeficientul de IQ ci și abilitățile necesare pentru a se descurca în viață. Pentru a obține succesul pe toate planurile, copiii au nevoie, pe lângă abilitățile academice, și de abilități sociale, toate acestea formând un tot care le va permite să aibă performanţe pe măsura capacităţii intelectuale individuale.
Programul ”O minte sclipitoare” se adresează copiilor și tinerilor cu IQ ridicat, cu vârsta cuprinsă între 8 și 18 ani. Acesta le oferă copiilor cu abilități specifice supradotaților posibilitatea să identifice nu doar coeficientul de IQ ci și abilitățile necesare pentru a se descurca în viață. Pentru a obține succesul pe toate planurile, copiii au nevoie, pe lângă abilitățile academice, și de abilități sociale, toate acestea formând un tot care le va permite să aibă performanţe pe măsura capacităţii intelectuale individuale.
Activitățile propuse în cadrul acestui program sunt stabilite în funcție de nevoile copiilor, așa cum rezultă din evaluările realizate.
Scopul acestora este acela de a dezvolta abilitățile sociale și emoționale ale copiilor, respectiv:
– auto-cunoaștere, înțelegere mai bună a propriilor emoții, auto-conștientizare, auto-analizare a stărilor proprii, auto-motivare;
– auto-control, gestionarea cât mai eficientă a propriilor emoții;
– empatie și conștiință socială, observarea emoțiilor altor persoane;
– gestionarea cu succes a relațiilor cu ceilalți, folosindu-ne de ceea ce știm despre emoții.
Activitățile propuse în cadrul acestui program sunt stabilite în funcție de nevoile copiilor, așa cum rezultă din evaluările realizate.
Scopul acestora este acela de a dezvolta abilitățile sociale și emoționale ale copiilor, respectiv:
– auto-cunoaștere, înțelegere mai bună a propriilor emoții, auto-conștientizare, auto-analizare a stărilor proprii, auto-motivare;
– auto-control, gestionarea cât mai eficientă a propriilor emoții;
– empatie și conștiință socială, observarea emoțiilor altor persoane;
– gestionarea cu succes a relațiilor cu ceilalți, folosindu-ne de ceea ce știm despre emoții.