
32 Cursuri
Participanți: tinerii cu vârsta cuprinsă între 17 și 22 ani
Miercuri, 18:00 - 20:30
Nr. ședințe: 7
Durată ședință: 2 ore - 2 ore și jumătate/săptămână
Descriere curs:
Cursul pune la dispoziția participanților experimentarea unui set de 18 tehnici de scriere cu
subiecte ghidate (în cazul nostru). Dezvoltarea acestor tehnici este veche de 30 ani în Statele
Unite, în cadrul diverselor centre de studiere a beneficiilor scrisului, privind dezvoltarea
personală și gestionare a vieții personale și profesionale.
Participanți: copiii cu vârsta cuprinsă între 11-12 ani
Nr. ședințe: 10
Durată ședință: 1h și 30 minute/săptămână
Descriere curs:
Prin intermediul a 10 povestiri cunoscute, în cadrul cursului de lectură și comunicare vom
încerca să descoperim, cu ajutorul exercițiilor practice, modul în care comunicăm și în care
percepem informația transmisă în text.
Participanți: copiii cu vârsta cuprinsă între 8 și 12 ani
Nr. ședințe: 10
Durată ședință: 1h și 30 minute/săptămână
Descriere curs:
Prin intermediul a 10 povestiri cunoscute, în cadrul cursului de lectură și comunicare vom
încerca să descoperim, cu ajutorul exercițiilor practice, modul în care comunicăm și în care
percepem informația transmisă în text.
Participanți: Adolescenți și tineri cu vârsta cuprinsă între 14 și 20 ani
Nr. ședințe: 7
Durată ședință: 1h și 30 minute
Descriere curs:
Metodele de marketing tradiționale se dovedesc a fi ineficiente în condițiile mediului
economic și tehnologic care descriu activitatea companiilor prezentului. Succesul oricărei
afaceri se bazează pe o prezență bine definită în mediul online.
Participanți: copiii cu vârsta cuprinsă între 8 și 9 ani
Nr. ședințe: 8
Durată ședință: 50 min/săptămână/grupă
Introducere curs:
Având două componente, Citire rapidă și Memorare creativă, cursul își propune să îi învețe pe copii să lucreze cu informația și să se poată orienta mai ușor, indiferent de textul pe care îl au de parcurs.
Participanți: copiii cu vârsta cuprinsă între 10 și 12 ani
Nr. ședințe: 15
Durată ședință: 50 min/săptămână/grupă
Introducere curs:
Având două componente, Citire rapidă și Memorare creativă, cursul își propune să îi învețe pe copii să lucreze cu informația și să se poată orienta mai ușor, indiferent de textul pe care îl au de parcurs.
Participanți: copiii cu vârsta cuprinsă între 8 și 9 ani
Nr. ședințe: 8
Durată ședință: 50 min/săptămână/grupă
Introducere curs:
Având două componente, Citire rapidă și Memorare creativă, cursul își propune să îi învețe pe copii să lucreze cu informația și să se poată orienta mai ușor, indiferent de textul pe care îl au de parcurs.
Participanți: copiii cu vârsta cuprinsă între 12 și 16 ani
Nr. ședințe: 8
Durată ședință: 1 oră și 30 minute /săptămână
Care stil de comunicare e cel mai potrivit? Sunt mai importante cuvintele sau mimica? Cât de mult contează modul în care gesticulăm? Cum putem să învingem tracul? Cât de important este feed-back-ul pentru o comunicare eficientă?
Participanți: copiii cu vârsta cuprinsă între 12 și 16 ani
Nr. ședințe: 8
Durată ședință: 1 oră și 30 minute /săptămână
Care stil de comunicare e cel mai potrivit? Sunt mai importante cuvintele sau mimica? Cât de mult contează modul în care gesticulăm? Cum putem să învingem tracul? Cât de important este feed-back-ul pentru o comunicare eficientă?
Participanți: copiii cu vârsta cuprinsă între 11 și 15 ani
Nr. ședințe: 8
Durată ședință: 2 ore/săptămână
Introducere curs:
Îndrăznește să visezi! Imaginează-ți o lume așa cum ți-o dorești, vizualizeaz-o și apoi vino să îi dăm viață împreună!
Participanți: copiii cu vârsta cuprinsă între 12 și 16 ani
Nr. ședințe: 8
Durată ședință: 1 oră și 30 minute /săptămână
Care stil de comunicare e cel mai potrivit? Sunt mai importante cuvintele sau mimica? Cât de mult contează modul în care gesticulăm? Cum putem să învingem tracul? Cât de important este feed-back-ul pentru o comunicare eficientă?
Cum facem să ne dăm seama că ceea ce auzim / citim este adevărat sau nu? Ne influențează sau nu știrile false și cum putem să le combatem? Cum să ne protejăm atunci când comunicăm online? Cât de importante sunt televizorul și device-urile în viața copiilor? Cât de mult îi influențează și în ce sens?
La aceste întrebări vom încerca să aflăm răspunsuri, pe parcursul acestui curs.
Participanți: copiii cu vârsta cuprinsă între 12 și 16 ani
Nr. ședințe: 8
Durată ședință: 1 oră și 30 minute /săptămână
Care stil de comunicare e cel mai potrivit? Sunt mai importante cuvintele sau mimica? Cât de mult contează modul în care gesticulăm? Cum putem să învingem tracul? Cât de important este feed-back-ul pentru o comunicare eficientă?
Cum facem să ne dăm seama că ceea ce auzim / citim este adevărat sau nu? Ne influențează sau nu știrile false și cum putem să le combatem? Cum să ne protejăm atunci când comunicăm online? Cât de importante sunt televizorul și device-urile în viața copiilor? Cât de mult îi influențează și în ce sens?
La aceste întrebări vom încerca să aflăm răspunsuri, pe parcursul acestui curs.